Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Aangezien wij rechtstreeks vanaf de leverancier verzenden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 14 werkdagen. Dankzij ons unieke bedrijfsmodel kunnen wij besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendingskosten.
-
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Door onvoorziene omstandigheden kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt.
Heb je na 14 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
Aangezien wij rechtstreeks vanaf de leverancier verzenden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 14 werkdagen. Dankzij ons unieke bedrijfsmodel kunnen wij besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendingskosten.
-
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Door onvoorziene omstandigheden kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt.
Heb je na 14 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We kunnen uw bestelling wijzigen tot het moment van versturen. Is het pakketje al op de post? Dan kunnen we helaas niets meer wijzigen. Zorg ervoor dat u ons zo snel mogelijk bericht.
-
We kunnen uw bestelling wijzigen tot het moment van versturen. Is het pakketje al op de post? Dan kunnen we helaas niets meer wijzigen. Zorg ervoor dat u ons zo snel mogelijk bericht.
-
Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Op onze trackingpagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren om uw pakket te volgen.
Op onze trackingpagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren om uw pakket te volgen.
-
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat is het retourbeleid?
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u hebt gekocht, kunt u een bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Zodra wij het product hebben gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt overgemaakt. We zouden echter graag een bewijs van levering zien.
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u hebt gekocht, kunt u een bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Zodra wij het product hebben gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt overgemaakt. We zouden echter graag een bewijs van levering zien.
-
Hoe kan ik retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Wij nemen graag alle geretourneerde producten terug. Als een product echter in een zodanige staat is dat wij het niet kunnen accepteren, kan het zijn dat wij het aan u moeten retourneren. Controleer altijd of het product etiketten en labels heeft en of er geen tekenen van gebruik zijn.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending. U kunt het teruggaveformulier downloaden op de teruggavepagina.
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Wij nemen graag alle geretourneerde producten terug. Als een product echter in een zodanige staat is dat wij het niet kunnen accepteren, kan het zijn dat wij het aan u moeten retourneren. Controleer altijd of het product etiketten en labels heeft en of er geen tekenen van gebruik zijn.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending. U kunt het teruggaveformulier downloaden op de teruggavepagina.