Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Aangezien wij rechtstreeks vanaf de leverancier verzenden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 14 werkdagen. Dankzij ons unieke bedrijfsmodel kunnen wij besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendingskosten. In ruil daarvoor kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten. Bovendien nemen wij ook de verzendingskosten voor onze rekening. Dit is ook duurzaam.
Update: Helaas heeft de huidige corona-crisis ook invloed op onze levertijd, dus uw bestelling kan vertraging oplopen. Wij hopen op uw begrip! Heb je na 18 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
-
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Door onvoorziene omstandigheden kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt.
Heb je na 18 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
Aangezien wij rechtstreeks vanaf de leverancier verzenden, hebben wij een gemiddelde levertijd van 14 werkdagen. Dankzij ons unieke bedrijfsmodel kunnen wij besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendingskosten. In ruil daarvoor kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten. Bovendien nemen wij ook de verzendingskosten voor onze rekening. Dit is ook duurzaam.
Update: Helaas heeft de huidige corona-crisis ook invloed op onze levertijd, dus uw bestelling kan vertraging oplopen. Wij hopen op uw begrip! Heb je na 18 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
-
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Door onvoorziene omstandigheden kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt.
Heb je na 18 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op. We zullen er graag met u naar kijken!
-
Mijn bestelling is niet compleet, sommige producten ontbreken. Wat is de reden?
Wij werken met verschillende leveranciers, dus het is mogelijk dat de producten apart worden verzonden. Als een product ontbreekt, ontvangt u het meestal binnen een paar werkdagen. We verontschuldigen ons voor het ongemak!
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Nee, helaas kunnen we uw bestelling niet wijzigen. Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, wordt deze doorgestuurd naar onze leverancier.
-
Nee, helaas kunnen we uw bestelling niet wijzigen. Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, wordt deze doorgestuurd naar onze leverancier.
-
Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Op onze trackingpagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren om uw pakket te volgen.
Op onze trackingpagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren om uw pakket te volgen.
-
Waarom geeft Track & Trace geen informatie?
Vanaf het moment dat uw bestelling bij het postorderbedrijf is aangekomen, is de Track and Trace informatie beschikbaar. De verwerking kan 1-3 werkdagen duren.
Vanaf het moment dat uw bestelling bij het postorderbedrijf is aangekomen, is de Track and Trace informatie beschikbaar. De verwerking kan 1-3 werkdagen duren.
-
Wat zijn de verzendkosten? Is er een minimum bestelhoeveelheid?
Wij hanteren geen minimum bestelhoeveelheid en zullen de verzendkosten van de bestelling geheel voor onze rekening nemen.
Wij hanteren geen minimum bestelhoeveelheid en zullen de verzendkosten van de bestelling geheel voor onze rekening nemen.
-
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat is het retourbeleid?
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u hebt gekocht, kunt u een bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Zodra wij het product hebben gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt overgemaakt. We zouden echter graag een bewijs van levering zien.
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat u hebt gekocht, kunt u een bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Zodra wij het product hebben gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt overgemaakt. We zouden echter graag een bewijs van levering zien.
-
Hoe kan ik retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Wij nemen graag alle geretourneerde producten terug. Als een product echter in een zodanige staat is dat wij het niet kunnen accepteren, kan het zijn dat wij het aan u moeten retourneren. Controleer altijd of het product etiketten en labels heeft en of er geen tekenen van gebruik zijn.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending. U kunt het teruggaveformulier downloaden op de teruggavepagina.
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Wij nemen graag alle geretourneerde producten terug. Als een product echter in een zodanige staat is dat wij het niet kunnen accepteren, kan het zijn dat wij het aan u moeten retourneren. Controleer altijd of het product etiketten en labels heeft en of er geen tekenen van gebruik zijn.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending. U kunt het teruggaveformulier downloaden op de teruggavepagina.